MA2TA
MA2TA
بهترین وبلاگ دنیا


بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۲




فورد Fusion: فورد Fusion 2013 بدون شک یکی از ستارگان نمایشگاه امسال دیترویت بود. اما چه تفاقی برای صنعت خوردسازی افتاده است که اتومبیلی به ملالتباری فورد Fusion یکی از ستارگان مهمترین نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی است؟ در حقیقت نکات مثبتی درباره این ماشین وجود دارد: نخست، این خودرو یکی از محصول جذاب فورد است که برای رقابت با پایینترین سطح سدانهای تجملاتی که 10 هزار دلار یا بیشتر قیمت دارند طراحی شده است. دوم اینکه انتخابهای مختلفی برای سیستم نیرو محرکه این خوردو، از جمله مدل هیبریدی و مدل برقی وجود دارد. با الکتریکی کردن تدریجی خودروهایی غالب بازار همچون Fusion، کارخانه خودروسازی فورد هزینه گزینههای مختلف سیستمهای نیرومحرکه را پایین نگه میدارد و به فناوری خودروهای الکتریکی کمک میکند که به جریان غالب بازار تبدیل شود؛ موضوعی که تنها چند سال قبل به هیچ وجه باورکردنی نبود.
دوج Dart: به هیچ وجه شوخی نیست: دوج Dart 2013 یکی از بهترین خوردوهای نمایشگاه بود. این ماشین یک خودرو جذاب و با قیمت مناسب است که میتواند به بازسازی اعتبار شرکت کرایسلر کمک کند؛ مگر اینکه به یک خوردو Neon جدید برای شرکت تبدیل شود!


مازراتی Kubang 2014: مازراتی Kubang 2014 تجسم تمام چیزی است که برای روزهای پس از بحران صنعت خوردوسازی عجیب و غریب به نظر میرسد. این شاسیبلند اسپرت که پاسخ مازراتی به خودرو پورشه Cayenne است، توسط کرایسلر در دیترویت تولید خواهد شد، از همان معماری خودروهای چروکی جیپ و مرسدس کلاس M بهره میگیرد، و نیروی خود را از موتوری ساخت فراری تامین میکند. [برای مشاهده این لینک باید ابتدا ثبت نام نمایید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]
مدل مفهومی E Bugster فولکس واگن: هیچ دلیلی وجود ندارد تا بتوان باور کرد که فولکس واگن به راستی این خودرو تمام الکتریکی دو نفره را خواهد ساخت، اما تماشای این خوردو جذابیت خاصی دارد. این مدل مفهومی از یک موتور الکتریکی با توان 114 اسببخار بهره میگیرد، که نیروی خود را از یک باتری لیتیوم-یون با توانایی تولید انرژی لازم برای 160 کیلومتر رانندگی تامین میکند.


مدل مفهومی آئودی Q3 Vail: آئودی در فیلم ویدئویی رونمایی از این مدل مفهومی شاسی بلند زمستانی، آن را کاملترین وسیله برای یخنوردی معرفی کرده است. این خودرو قرار است سال آینده وارد بازار آمریکا شود، و از یک موتور 5 سیلندر 2500 سیسی یا توان 340 اسببخار بهره خواهد برد. [برای مشاهده این لینک باید ابتدا ثبت نام نمایید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]
بیامدبلیو i3: شرکت بیامدبلیو تصور خود را از آینده با یک مجوعه هماهنگ از خودروهای مفهومی در معرض دید علاقمندان قرار دادهاند. خودرو تمام الکتریکی i3 و خودرو هیبریدی i8. خودرو تمام الکتریکی i3 سال آینده پا به عالم واقع خواهد گذاشت. نسبت بالایی از پلاستیک مسلح فیبرکربنی سبکوزن و قوی، باعث شده است که مدل i3 در مقایسه با خودرو الکتریکی Leaf شرکت نیسان 20 درصد سبکتر باشد. موتور و باتری لیتیوم-یون این خودرو در قسمت عقب آن قرار دارد، و در یک بار شارژ توانایی 160 کیلومتر رانندگی را دارد.


بیامدبلیو i8: این مدل بزرگتر مجموعه الکتریکی بیامدبلیو، از یک موتور الکتریکی در قسمت جلو خودرو بهره میبرد که باتری لیتیوم-یون آن توانایی طی مسافت 32 کیلومتر را دارد؛ و یک موتور بنزینی سه سیلندر در قسمت عقب آن قرار گرفته است. انتظار میرود که برخی از مدلهای این خودرو سال آینده به بازار عرضه شود.
مدل مفهومی آکورا NSX: مدل مفهومی خوردوی هیبریدی آکورا، که از یک موتور V6 و سه موتور الکتریکی بهره میگیرد، یکی از چهرههای شاخص نمایشگاه امسال بود. به گفته مسولان آکورا آنها قصد دارند تا طی سه سال آینده، یک نمونه قابل تولید را بر اساس این مدل مفهومی بسازند.


کادیلاک ATS: با ارائه این خودرو که نخستین کادیلاک جمعوجور طی دهههای اخیر است، شرکت جنرال موتورز بازار خودروهای سدان تجملاتی آلمانی را هدف گرفته است. به نظر میرسد که هدف طراحان ATS این بوده است که راننده نهایت لذت را از راندن این خودرو ببرد. این سدان دیفرانسیل عقب سبکتر از BMW 335i است، و با سه مدل موتور قابل عرضه است: موتور 4 سیلندر 2500 سیسی با 200 اسببخار قدرت، موتور 4 سیلندر 2000 سیسی با 270 اسببخار قدرت، و موتور V6 با حجم 3500 سیسی و 318 اسببخار قدرت.
مرسدس بنز SL: برای مدل سال 2013، شرکت مرسدس اقدام به طراحی مجدد خودرو SL Roadster کرده است، و با استفاده از شاسی و بدنه آلومینیومی توانسته است 125 کیلوگرم از وزن ماشین کم کند.


پورشه 911 Cabriolet: یکی دیگر از خودروهای اسپرت چشمگیر نمایشگاه امسال این ماشین بود: طراحی مجدد 911 Cabriolet که همانند مرسدس SL، بهار امسال به خریدارن عرضه خواهد شد.
هیوندای Veloster Turbo: شرکت خودروسازی هیوندای، نخستین دقایق کنفرانس مطبوعاتی خود را در نمایشگاه امسال، به ترویج خط مشی سبز خود و صحبت درباره مدلهای هیبریدی خود اختصاص داد. سپس 180 درجه تغییر موضع داد و از نسخههای اسپرت دو مدل Genesis کوپه، و Veloster هاچبک (تصویر بالا) رونمایی کرد. البته اگر بخواهیم منصف باشیم، Veloster واقعا به نیرومحرکه زیادی نیاز دارد. موتور 4 سیلندر توربو شارژر 1600 سیسی پاشش مستقیم Veloster Turbo، 201 اسببخار اضافی علاوه بر قدرت ناچیز 138 اسببخار مدل استاندارد Veloster –که اکنون در بازار حضور دارد- تولید میکند.


لکسوس LF-LC: از نظر تئوری، خودروی مفهومی لکسوس LF-LC یک خودرو هیبریدی دیفرانسیل عقب است. در واقعیت، این یک تمرین طراحی –البته از نوع مجلل- است که در یک نظر، مسیر حرکت طراحیهایی لکسوس را در سالهای پیشرو به تصویر میکشد.
لینکلن MKZ: به گفته مسولان لینکلن، نمونه مفهومی MKZ قرار است که در کلاس خوردوهای تجملاتی فورد، همچون نگینی درخشان باشد؛ خودرویی که سال آینده به بازار فروش عرضه خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

doki fateme
ساعت19:55---28 بهمن 1390
بهترین قسمته وبلاگته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:بهترین خودروهای,,,,,,,,, نمایشگاه دیترویت,,,,,,,,,,, ۲۰۱۲,,,,,,,,

|
 


به وبلاگ منو عشقم خوش اومدین ساعت خوشیو براتون آرزومندیم
star_boy
نازترین عکسهای ایرانی

 

عکس

 

احسان شیخ کانلو
مهسا

 

مهر 1391
شهريور 1391
تير 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

ترس دارم
اه از این دنیا
گرفتارت شدم
دوست دارم
:( حتما بخونید
آهنگ های خودم
...
به اغوشت نیاز دارم...
عاشقتم عاشقتم عاشقتم
دوست دارم
My Love
دیووووووووونتم
عاااااااشـــــــقتم
خوش آمدید
موزیک ویدو جدید و بسیار زیبای سیاوش کسیخانی و علیرضا طلیسچی چقدر دیر
ویدئو کلیپ جدید و زیبا از گروه 25 باند به نام گاهی وقتا
دانلود بیت دست ساز ۶ و ۸ – Beat 6 & 8
مجموعه ترانه های بیکلام ایرانی{مانند سلطان قلب ها}
مجموعه ای از موسیقی های بدون کلام فوق العاده زیبای ایرانی
نتصدا صدای نت های موسیقی
اولین انجمن تخصصی موسیقی در ایران
Mehdi Yarrahi-khodanegahdar
TikTaak Ft A2 - Bache Music
Yeki Az Ma 2 Nafar
Hossein Tohi - Ghol Bede Ft Gely
شکستم
Shahin Najafi - Hich Hich Hich
Aidin - Shenasnameh
Amir Tataloo Ft Tomeh - Shab - HD
Eddie - Solh
/// ...::::::: دیـــــــوار نوشتــــــه :::::::... ///وبلاگ ستارها
Mansour - Eshgh Nemikhabeh
Inna - Caliente
Ashkin & Alirezaz Ft Mehdi Hosseini – Ranaa
Mafiay Makhfi Ft Babol RapTeam
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به همراهی اردلان طعمه به نام شب با 2 کیفیت | Exclusive |
25Band - Hagh Ba Tost - HD
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی به نام مثل شیشه با کیفیت اورجینال
آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید کرمانی به همراهی کامی‌ راسکال به نام دیونه
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای 25 باند به نام حق با توست ...
بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۲
» آهنگ جدید ساسی مانکن-خط رو خط

 


ابتدا ما را لینک کنید سپس خود را اد کنید www.3tareha.lxb.com





وبلاگ نتصدا
اولین انجمن تخصصی موسیقی در ایران
وبلاگ شخصی اشکان اندلس
دروغ
3تاره ها
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 57507
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->